zondag, maart 26, 2006

welkom op mn blog

Hallo luitjes,

welkom op mn blog over mn nieuwe (nog te bouwen) appartement in Helmond. Hier zet ik maar meteen een kleine introductie over het appartementen complex "Oostende". Deze wordt gebouwd waar eerst de techische gedeelte van de LTS zat. Om percies te zijn tussen de LTS en "van Duppen witgoed". Het heeft een hele mooie centrale liging, met vele uitval wegen. Ook winkels, bioscoop en het zwembad zijn op een loop afstand.

De rede omdat ik dit appartement koop is omdat ik helemaal ben uit gekeken ben om op de markt 61 te wonen. En waarom zou ik huur betalen als ik voor hetzelfde geld ook de hypotheek kan betalen van mn eigen woning. Natuurlijk brengt een koop woning meer kosten met zich mee dan een huur woning, maar op langer termijn heb ik er meer profijt van.

Geen opmerkingen: