woensdag, april 26, 2006

9 Mei naar de keuken / sanitair leverancier

Sjeez, wat een gedoe. Kennelijk heb ik toch meer keus dan 1 kleur tegel voor de standaard badkamer. Nu moet ik me op 9 mei melden in Tiel bij de gebroeders Van Wanrooy. Eigenlijk had ik een afspraak eind mei maar dat mocht dus niet van de project ontwikkelaar die alles al veel eerder weten. Ipv dat mij iemand effe informeerd, nou niet dus werd lekker gebeld met de mededeling of dat ik niet wat eerder kon komen. Effe een afspraak van 12:00 tot 19:00, jaahaaa daag zoveel geld heb ik niet hoor. Waarschijnlijk sta ik na 2 a 3 uur al bij mn auto. Maja nu is het dus 9 mei, ik moet wel zegge in het begin van het gesprek daar dat ik een beperkt buget heb.

Kennelijk is het normaal om eerst de mensen op te geilen met leuke dingen en daarna te gaan rekenen :S Zouden er dan echt zoveel mensen zijn die gewoon blind naar zo`n leverancier toe gaan en zich helemaal laten inpakken door zo`n verkoper? Hehe ja het natuurlijk ook een truckje gewoon als verkoper iets de hemel in prijzen, aangezien men toch niet zosnel een stapje terug neemt.

Geen opmerkingen: