vrijdag, juni 09, 2006

kijkdag

Gisteren was de eerste kijkdag op de bouw. Natuurlijk mochten we niet ons appartement complex in maar was het eerder om te kijken wie en wat er zou wonen.
Nu blijkt dat er ca 75% +45jaar is waarvan zeker 60% +50 is. Er zijn zelfs een groepje +65.
Er zijn 2 a 3 jonge koppels 1 a 2 vrijgezelle jongens (incl ik) 2 vrij gezelle meiden.
Dat was van de groep die er gister was niet iedereen was aanwezig kennelijk, maar als het ongeveer zo blijft ben ik de engiste met een multi-culturele achtergrond ;) en het was te verwachten dat ik de jongste was/ben

Verder ben ik er achter gekomen dat deze Q1 2007 alles opgeleverd willen hebben. Ca 2de week van januari zal Nr1. worden opgeleverd en daarna zal er elke week 5 worden opgeleverd. Dus ik zit meteen goed!

Geen opmerkingen: