vrijdag, juni 08, 2007

woonpartners is dus ook echt waardeloos


echt wat een onzin, ik zit al ruim 1 maand te wachten op mn borg. Had ik vorige week woonpartners aan de telefoon werd er verzekerd dat ik deze week mn borg terug zou krijg. Nou mooi niet dus, het is nu vrijdag en ik zie helemaal niks op mn rekening. Dus ik daarnaar toe gebelt blijkt dat de beste mevrouw helemaal niks heeft geregelt. Mooi is dat! Het is niet dat ik om het geld sta te springen maar het is nog wel Eur.300 die ik woonpartners niet gun. Het is echt onzin zeg. "zal ik een note achterlaten dat Mevr. u terug belt?" ppfff nee laat maar ik bel zelf wel want dan weet ik zeker dat dat ieder geval wel gebeurt. Stjonge jonge het is pas 09:00 en het wordt erg warm vandaag heb door dit gekloot van een ander nu al geen zin meer om te werken.

Geen opmerkingen: