donderdag, november 22, 2007

telefoontje van Goosens

Nou gister een telefoontje van Goosens gekregen, de nieuwe meubel heeft een vertraging opgelopen bij de fabriek. De fabriekant verwacht een levering in week2 van 2008. Pppf das dus nog een keer 4weken erbij. Wat in totaal dus 24weken wachten is tot er een goede meubel geleverd wordt. Dat is dus bijna een half jaar. Heb meteen een vergoeding gevraagt, maar daarbij kon de telefoniste me niet helpen dus zou ik vandaag terug gebelt worden. Ik zit te twijfelen ofdat het het wachten waard is. Natuurlijk als ik een ander/nieuwe bestel heb ik weer een paar wacht weken, maar dan nog is het onzin om me een half jaar te laten wachten.


Ook twijfel ik ofdat de fabrikant een vertraging heeft, ik denk dat eerder dat het met bestel procudure te maken heeft. Ik krijg nu ook berichten van fabrikanten met opening en sluitings tijden voor de aankomende vakantie periodes. Sommige sluiten best wel lang, dan wel niet nemen ze nu geen bestellingen meer aan voor levering 2007. Misschien is iemand vergeten iets op de fax te zetten?


Ach ik zie wel wat het telefoontje me brengt. Anders is het ff sparen voor een Castelein "hide & slide"

Geen opmerkingen: