dinsdag, april 15, 2008

jeeeeeeej mn bijzondere verrichtingen

Nou het was vandaag zover. Mocht examen doen, 7 bijzondere verrichtingen, na heel de ochtend zenuwachtig zijn mocht ik om 1500uur beginne met het examen. Zoals gewoonlijk ging het inrijden lekker klote. Ik heb al die tijd om een <25kw motor gelest, en nu kreeg ik dus de zware. Was wel wenne hoor, maar goed het ging gelukkig goed :)

Ik moest de volgende verrichtingen doen:
  1. uitwijk manouvre (in 1x goed)
  2. snelle slalom (1x goed)
  3. langzame slalom (moest ik overdoen)
  4. achtje rijden (1x goed)
  5. lopen met de motor
  6. noodstop (wiel blokeerde bij de eerste keer, kreeg compliment hoe ik het oplosde)
  7. persisie stop (1x goed)

en omdat ik elke keer langs de examinator moest rijden liet effe (zogenaamd) onbewust zien dat ik ook wel stapvoets kon rijden.

Nou 1/3 heb ik dus mooi op zak, ben dus goed opweg om het A-bewijs volledig te halen.

*ps, heb me ook opgegeven voor het E-bewijs (zware aanhanger) vraag me niet waarom, maar het zal vast wel van pas komen ooit

Geen opmerkingen: