dinsdag, juli 04, 2006

Kermis Helmond 07-07 t/m 14-07



Pppfffff binnenstad overhoop ivm herindeling van het centrum en nu ook nog de kermis erbij. Kennelijk wordt het op de Markt en Ameidewal/Ameideplein gehouden deze keer. Dat betekend dus voor mij dat ik dus kan verkassen met mn auto. Maja elke ochtend een stukje lopen schijnt ook niet slecht te zijn :( Ze verwachten meer dan 40 atracties dit jaar voor de zomerkermis, en hier is ook al de schoolvakanties begonne zal wel een leuke combo zijn van veel volk. Ik hoop voor de kermis lui dat dit jaar wel mooi weer is, normaal kent de zomerkermis maar een paar mooie dagen maar meer en deel regen en omdat ze nu maar 1 week er staan is het zo over. Daarin tegen hoop ik wel dat het kan ik nu al niet wachten totdat ze weg zijn, die straten makers maken al genoeg herrie laat staan zo`n kermis.

Geen opmerkingen: