dinsdag, juli 04, 2006

wijziging in radiator / convector


Kreeg dit weekend een brief van Hendriks bouwbedrijf dat er een weiziging plaats vind in de appartementen. Kennelijk gaf de enkele radiator/convector niet genoeg warmte :S Dus hebben ze een 2de geplaatst bij het raam naar de loggia. Beetje erg zonde vind ik als waarom geen design tegen de muur aan bijv? Nou haal je het open uitzicht weg (ookal is die 32cm hoog). Ik kreeg 3 opties ik kan hem 15, 20 of 30 cm van het raam doen (beide convectoren) standaard is 25cm. 25 cm ? Ja indd 25cm heel raar maar kennelijk is het standaard, dus heb ik maar effe naar eigenhuis gebeld hoe het zit. Opzich maakt het voor mij niet uit want ik pak de optie dat het 15cm van het raam moet. Aangezien ik geen oven gordijnen pak maar eerder luxaflex samen met in inbetween gordijn. Maja als nog 150 euro armer :(

je ziet trouwens ook op de tekening dat ik een van de deuren heb veranderd (slaapkamer 2).

Geen opmerkingen: