zondag, juli 22, 2007

jeej

Nou gister heb ik het verband eraf gehaalt, natuurlijk hou ik een litteken over (chicks digg scar`s right??) het is maar een klein sneetje geweest ca 2cm (but still a scar). Heheheh omdat erom heen nog bont & blauw is zag het er raar uit, beetje als een rollade zo opgevrommeld hahaha.

Maar het bewegen gaat nog een stuk beter, alleen na het slapen (of dutje) moet ik wel effe mn duim in beweging zetten want dat is nog erg pijnelijk. Maar zoals nu kan ik hem vrij bewegen zonder al teveel pijn. Zelf kan ik mn duim zonder al teveel pijn naar de onderkant van mn pink bewegen. Of iemand thumbs up geven (voor het eerst in maanden). Opzich best wel vet vind ik.

Gister ook geprobeerd om auto te rijden, en ja dat kan gewoon. Alleen moet ik de handrem niet helemaal omhoog trekken want die knop in duwen gaat niet helemaal niet zo lekker. En de grodel in de houder zetten of los maken is nog wenne/pijn.

Geen opmerkingen: