maandag, april 16, 2007

huh hier ook al warme chocolade geur?

Mwa ik heb vandaag maar besloten om nog maar geen nieuwe bank te kopen. Ja de bank die ik nu heb, is en blijft shit om te zitten. Maar als je alleen erop gaat liggen is die toch wel relaxd, ik koop er wel 1 als ik vaker bezoek krijg ofzo. Of wanneer ik de geur van warme chocolade zat ben. Warme chocolade?? Ja lang verhaal maar ik hou het kort

paas eitjes eten op de bank tijdens film, diep onder de indruk van Italian Job (not). Hap hap hap hap. Draai draai draai, paar keer vloeken want de bank ligt niet zo lekker in 1x. Film is afgelopen, lopen naar de slaapkamer al denkend dat het hier ookal naar warme chocolade ruikt net als bij de bank, mmm misschien een overdose volgende keer dus niet kijke hoeveel ik er in 1x erin kan proppen ( 10trouwens, kan vast wel meer in maar er belde iemand aan de deur). Loopt langs die spiegel en komt tot de conclusie dat ik heel de film 3 eitjes heb lopen broeden.

Geen opmerkingen: