zondag, april 15, 2007

veel gebeurd

Nou er is veel gebeurd tussen 21-03 en 15-04. Zoals de keuken zit erin, badkamer is af. Jaha wie had dat ooit gedacht misschien wordt ik nog op een dag een keertje handig in klussen. Zo heb ik dus zelf eigen handig mn douche screens geinstalleerd en gekit. En de meubels in elkaar gezet en opgehangen. Ha!!

Nou heb ik dus ook een kast van oma gekregen met daarbij nog wat spulletjes, zelfs spullen die bij opa Hes hoorde. Moet zegge dat de kast niet mis staat. Het is wel een heel ander gezicht.

Maar ik moet effe zeggen dat ik eigenlijk niet zoveel zin heb om nog verder te klussen ookal moeten er nog paar kleine dingen gedaan worden zoals plinten in de woonkamer en een achterwand in de keuken. Maar het is te mooi weer, dus ik ga maar wat vaker lekker op het balkon/loggia zitten en naar mensen/auto`s kijken.

en zoals gewoonlijk foto`s volgen, ik denk dat je het alsnog het snelst ziet als je gewoon langs komt maarja voor de die-hards die foto`s willen zal ik wel kijken wat ik kan doen.

Geen opmerkingen: