dinsdag, april 17, 2007

joepie eindelijk weer digi tv

Nou het heeft effe geduurd, maar ik heb nou eindelijk haar zuiver beeld. Volgens de meeting krijg ik zo`n 95% zuiver signaal in de woonkamer. Dat is heel wat beter dan de 25% die ik eerst had. Dat betekend dat ik dus ook eindelijk digitale tv kan kijken. Nu dat ik dus eindelijk weer tv kan kijken zonder sneeuw/ruis is toch wel relaxed. Nou weet ik alleen niet of dat ik beter beeld heb dan op de markt. Misschien lijkt het wel zo omdat ik dus 1 maand tegen sneeuw beeld heb staan kijken. Ach ja boeie heb nu perfect beeld en geluid.


Mmmmm nou twijfel ik of dat ik nou een LCD in de woonkamer doe en in de logeer kamer of in mn eigen slaapkamer. In de logeerkamer zal wel relaxed zijn omdat ik hem daar ook op de compu kan aansluiten en daar ook al mn dvd`s staan. In mn eigenslaapkamer is wel stoer en relaxed want daar kan ik nog wat films kijken en tv zappen als ik in bed lig.


aarrrgghhh keuzes keuzes keuzes


btw deze tv wil ik aan de muur in de woonkamer en inde logeer of eigenslaapkamer: Toshiba REGZA 32 C 3001 P


Geen opmerkingen: