donderdag, augustus 02, 2007

Klusbedrijf van der Putten

Sinds dat ik mn huis telefoon nr heb gekregen van KPN, belt er om de zoveel tijd mensen die het klusbedrijf van der Putten zoekt. Dit gaat al zo`n 2 jaar lang door, en elke keer stuur ik zijn klanten netjes door naar het juiste (nieuwe) nr. Maar na het zoveelste telefoontje op 1 dag was ik het gister helemaal zat. Dus heb ik Dhr van der Putten erop aangesproken dat ik er helemaal genoeg van heb om een beetje als doorschakel trut te functioneren. Dus ik bel hem op op zn prive 06 nr (staat gewoon bij google/ilocal). Hij zag het probleem niet zo en volgens hem moest ik het maar zelf oplossen dat ik zijn klanten niet meer aan de lijn kreeg, kort gezegt : het is jou probleem. Hij vroeg hoe ik aan het oude nr van hem kwam, tsja die heb ik van KPN gekregen en je prive 06 staat gewoon op internet (slim??). Maja hij bleef maar kort door de bocht gaan dat het mijn probleem is. Pppff ja na de 2de keer was ik het zat, dus ik zei: Ohw is het mijn probleem? mij ook best! Dan zal ik wel al je klanten die mij bellen te woord staan. En ik smeet de telefoon op de haak. Zoek het uit wees maar blij dat ik nog geen 60kub zand heb besteld op je naam.

Maja hij belde 10min later terug met zn excus, hij was kennelijk op vakantie en zou het direct laten veranderen als die terug was.

Geen opmerkingen: