vrijdag, augustus 03, 2007

LCD`s zijn binnen

Gister was de grote dag dat ik de nieuwe tv`s in ontvangst mocht nemen. Natuurlijk eerst de 42inch (107cm) uitgepakt. Sjeeeez dat ding is echt groot man, maar ook super vet om naar te kijke. Het beeld kan ik niet overklagen mooi scherp zowel op de analoog als de digitale. DVDt`je`s moet ik nog teste (ben nog niet uit welke film ik ga pakke). Ook het instellen is lekker simpel geen gedoe met aparte instellingen per zender enzo. Inde slaapkamer heb ik de 32inch (82cm) versie van de tv staan dus ik kan gewoon de afstandbediening meenemen.

Van de week maar wat legplanken voor de dvd-speler kopen voor de slaapkamer en een hangbeugel voor de tv kopen zodat alles tegen de muur zit. Dan lijkt de slaapkamer wat groter. Over ca 10/12 weken zal ook mn tv meubel klaarstaan en kan ik daar mn nieuwe tv opstaan, want hij staat nu nog op de oude JVC meubel.

btw iemand nog een oude beeldbuis tv hebbe? heb 1x30cm en 1x80 in de aanbieding. Natuurlijk wel zelf ophalen!

Geen opmerkingen: