woensdag, mei 09, 2007

eten eten eten eten!!

nog paar weken wachten en dan is het zover dan begint de Pasar Malam in Den Haag weer. Ik kon niet wachten totdat ik daar naar binnen kan. Via ome Ruud heb ik vrij kaartjes gekregen zoals de jaren daarvoor (en bedankt! tourwens :) ). En dat betekend dus dat ik dit jaar weer van de partij ben. Eerst effe over de beurs lopen om te kijken wat ze nu weer verkopen. Opzich is het altijd wel troep eigenlijk met hier en daar wel wat leuks maar meerendeel gewoon troep. Maja het is toch leuk om erdoor heen te snuffelen.


Misschien ga ik dit jaar wel weer die Chinees weer iets leuks laten schrijven ofzo, vorig jaar had ik mn naam en achternaam door hem laten schrijven alleen betwijfel ik of dat het echt is omdat mn achternaam op erg op een smiley lijkt hahaha.


Maar ik kom eigenlijk voor het eten en de hapjes. En natuuurlijk ga ik niet bij 1 tentje zitten en dan me eigen vol eten, eerst tig keer die hal rond lopen en lopen twijfelen waar ik zou beginnen en dan eindelijk een keuze maken en dan een beetje van dat restaurant endan een beetje van de andere en zo gaat het maar door. En op het einde effe langs de stalletjes die hapjes verkopen om vervolgens thuis op te warmen en op te eten,


heheh deze gasten staan er elk jaar pisang goreng (gebakken banaan) te bakken, erg lekker maar niks bijzonders :)

Geen opmerkingen: