vrijdag, mei 25, 2007

ooohhhwwww shiiitttttt

Nou van de week met de X-trail effe wat facturen wegbrengen naar een klant. En omdat langs het kanaal rijden zo saai is pak ik meestal een afslag eerder zodat ik via Zijtaart naar de klant kan. Dit is niet perse de directste weg maar zeker leuker dan die saaie weg langs het kanaal. Maar ok daar mag je dus ook 80 (net als langs het kanaal) alleen komt hier niet zoveel verkeer en je mag er inhalen (niet zoals bij langs het kanaal). Dus lekker cruise muziek aan lekker karre met de bak. Zoef ik een bordje "verkeers situatie veranderd" voorbij. Jajaja zal wel ze zijn hier al wat langer aan de weg aan het werken. Zodra ik de bocht voorbij ben moet er een stop bord staan en daar moet ik rechts af Zijtaart in.
Normaal ben ik dan na 10min wel bij de klant als ik de afslag bij het kanaal heb gemaakt, maar na 15min ben ik dat stopbord nog steeds niet tegen gekomen. Dus dan maar wat sneller met de bak en de weg lijkt wel smaller dan normaal of let ik daar nou net op? Naja gassuuhhh!!! en wat krijg je dan? Juist dit effect wanneer een asfalt weg naar zand weg overgaat met een kuil van ca 40cm
wat blijkt nou dat de veranderde situatie is dat alle kruisingen gelijkwaardig zijn en ze hebbe dus dat stopbord weg gehaalt (mijn ref om af te slaan). Ik ben dus het gewoon de afslag straal voorbij gereden. Waardoor ik dus dik 45min langer onderweg was dan normaal. De jump was wel vet trouwens de X-trail bleef netjes op de weg stabiel ookal waren alle 4 de wielen van de grond. Maar ik doe het niet liever nog een keer

Geen opmerkingen: