maandag, mei 21, 2007

hoe haal je het in je hoofd

Nou er is een nieuwe regel in het complex in werking gezet. Voortaan gaan alle deuren om 23:00 opslot. Kennelijk hebben mensen moeite om de deur achter hun kont goed te sluiten waardoor er een of andere onverlaat heel de boel heeft onder gescheten. Van de benenden berging tot in de lift. Wat raar is is dat de berging niet van buiten open kan zonder sleutel, dus de deur stond open of het is een bewoner geweest. Hoe dan ook hoe haal je het in je hoofd om zoiets te doen.

Dus moest mijn buurman Frans het opruimen. Hij is van de techniche commisie, maar ik vind het een groot verschil tussen en vervangen van een lampje in de hal of het opruimen van iemand anders zn stront. Maar kennelijk denken mensen in het complex daar anders over, dus de opmerking van : Ja ruim jij dat maar op want jij zit toch inde techniche commisie, al snel gemaakt. Als Frans nou opdat moment die persoon nou een met zijn/haar neus een flink de "feiten"door had gedrukt kon ik hem geen ongelijk geven. Echt wat een waardeloze opmerking om te maken. Nou heeft Frans het zelf opgeruimt (moet er niet aan denken), omdat die zich min of meer "gedwongen" voelde, volgende keer is het een schoonmaak ploeg zei hij. Nou ik had meteen al een schoonmaak ploeg ingeschakeld vooral na zo`n opmerking van een mede-bewoner.

Nou weet ik niet wat erger is het feit dat iemand in het pand heeft lopen schijten, of dat een mede-bewoner zo`n opmerking maakt.

volgens mij wordt de nieuwe regel zo weer terug gevloten door de brandweer omdat niet alle deuren opslot mogen (ivm verspering vluchtwegen)

Geen opmerkingen: