donderdag, mei 10, 2007

Geen BBQ denk ik??

Nou zoals jullie al eerder hadden gelezen moest ik samen met Frans een BBQ organiseren. Dit names het bestuur, omdat men (het bestuur) vind dat de bewoners zich te afzijdig houden van het complex. Dus dmv de BBQ wouden ze meer samenhorigheid vinden. Alleen hadden ze daarbij ook eisen. Zoals dat de BBQ niet meer dan 10 euro per persoon mag kosten. 10 euro! Wat is nou 10 euro voor een BBQ incl drinken? Daarvan kan ik het echt niet doen, dus kwam de oplossing om het vanuit de verenings pot te trekken lekker voor de mensen die niet komen :S Dus moest het geld maar van derde komen, en ja ik ga dus echt niet deuren langs om 5 a 7,50 euro voor +80 man te halen bij sponsoren. Dus heb ik me terug getrokken, het bestuur was NOT AMUSED. Ik kan het gewoon niet regelen voor 10euro, ieder geval niet een goed fatsoenlijke BBQ incl drinken/tent/stoeltje tafeltje. Maja dat krijg ik gewoon niet door hun botte kop. Het budget staat ook gewoon steenvast op 10euro.

Ach en later kwam de uitlating van ; wacht maar tot de nieuwe verkiezing voor het bestuur dan zou je zien hoeveel werk erin zit, ohw ja joh?! Dat weet ik allang daarom heb ik me ook niet aangemeldt voor het bestuur hahahaha

Geen opmerkingen: